wtorek, 1 sierpnia 2017

#HELLO 68 X VENICE#

 Jak zorganizować wycieczkę do Wenecji ?#w skrócie#
Ostatnio dużo osób pyta mnie jak najlepiej zorganizować wycieczkę do Wenecji? Postanowiłam napisać o tym na blogu. 
Jak już wiecie po przed ostatnim poście byłam w te wakacje w Wenecji
Do miasta dojeżdżamy we własnym zakresie, następnie zostawiamy samochód na płatnym (niestety) parkingu i udajemy się do kas biletowych gdzie kupujemy bilety na autobus wodny. Jest wiele opcji biletów ale najbardziej moim zdaniem opłaca się kupić te na 24 h gdyż są dwustronne. Gdy dopłyniemy na plac świętego Marka najlepiej jest iść w pierwsze lepsze uliczki w głąb, nie trasami turystycznymi lecz w dzielnice zamieszkałe przez "tubylców" ceny tam są niskie a i turystów prawie w ogóle nie ma. Dużo osób pyta tez o zapachy, fakt mogą być uciążliwe, ale tylko w niektórych miejscach nie jest tak ze zapach ten jest w każdym miejscu.
Wracając do biletów są one 24h,  ja w Wenecji byłam około 3h , kasy biletowe gdy wychodziliśmy były już zamknięte wiec udało nam się odsprzedać bilety- wyszliśmy praktycznie na 0.





widok z autobusu wodnego





 Jeśli macie jakieś pytania zadawajcie je w komentarzach, będę na bieżąco edytować post, możliwe również że niebawem dodam więcej zdjęć (większość została na snapie armi Jemerced).